Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 5 października 2015

Od Angeli "Lecieć ku księżycu" cz. 1 (cd. Suzanna)

Była zima, a o pożywienie było trudno. Wyszłam na chwileczkę, ale po to, żeby kogoś poznać. Byłam zimna (bo w moim plemieniu była zima, ale ona miała minimum dziesięć stopni Celcjusza). Nikogo nie widziałam, więc wróciłam do jaskini, gdzie było mi cieplej i mogłam rozpalić małe ognisko. Po drodze zebrałam kilka grubszych gałązek. Rozpalając w mieszkanku ognisko, nagle coś pojaśniało na ścianie. Podeszłam do jakiegoś napisu, a były to hieroglify. Przyjrzałam im się i trochę umiałam przeczytać, bo były to prawdopodobnie znaki od naszych wilczych przodków. Mówiły one tak: "Poszukać trzeba głowę słonia, co posiada diamentowy kieł. Nie kieruj się północą kompasu, bo on zmyli cię, a na kolejne przeszkody napotkasz się". Nie wiedziałam czy mam powiedzieć o tym Alfie czy nie, ale zostałam przy tym drugim. Myślałam o co tu chodzi, czy to tylko jakiś skarb, czy do czegoś się przyda.
- Nieee... jednak pójdę do Alfy. - odrzekłam nie wiedząc co robić.
Szłam do Suzanny szybkim krokiem, aż ją zobaczyłam i podeszłam do niej.
- Witaj, muszę Ci coś powiedzieć. - powiedziałam.
- Dzień dobry, a co się stało? - spytała Alfa
- W mojej jaskini były hieroglify, które... - powiedziałam wszystko przywódczyni watahy.

<Możesz dalej, Suzanno? Nie wiem co na to powiesz.>

Uwagi: Liczby w op. piszemy słownie. Na przyszłość postaraj się pisać nieco dłuższe op.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz