Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 5 października 2015

Od Kiry "Moja historia"

Gdy byłam mała rodzice porzucili mnie. Miałam wtedy chyba dwa miesiące. Od tego czasu musiałam radzić sobie sama. Nie umiałam jeszczę polować i płoszyłam ciągle zwierzęta. Pewnej ciemnej nocy spotkałam czarne wilki. Nie wiedziałam kim są i czego chcą, więc po prostu powiedziałam im "Cześć". Chyba myślały, że będę idealnym materiałem na jednego z nich, bo postanowiły mnie wytrenować. Tam zostałam wytresowana na maszynkę do zabijania. Gdy miałam po raz pierwszy zaatakować jakąś watahę, uciekłam. Nie chciałam być taka jak oni... zła. Znów musiałam radzić sobię sama, ale tym razem lepiej. W poszukiwaniu watahy ruszyłam na południe. Tam spotkałam wilka o imieniu Ayame. Ayame opowiedziała mi o waszej watasze. Pomyślałam "Może to moje miejsce?". Żeby ją znaleźć wyruszyłam na północ. Tam zaczełam śledzić jakiegoś wilka. On doprowadził mnie do Watahy Magicznych Wilków. A ja postanowiłam spróbować swoich sił i do niej dołączyć.

Uwagi: Trochę krótko... Literówki. Liczby w op. piszemy słownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz