Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 27 sierpnia 2015

Od Yuki "Pierwsza przyjaźń" cz.2 (cd. Ripple)


Chodziłam sobie po lesie, żeby od kogoś dowiedzieć się jakiś informacji o watasze.
- Yuko!!!- Usłyszałam krzyk. Dochodził z wschodu. Zaczęłam biec.
- Gdzie jesteś?! - Krzyknęłam
- Tutaj!! – Głos był głośniejszy. Nagle zauważyłam niebieskiego szczeniaka. Zatrzymałam się. Przecież to była Ripple. Chciałam się przeteleportować obok niej, ale znajdowałam się w czyjejś jaskini. Zauważyłam innego wilka. Niósł sarnę. Popatrzał się na mnie, już miał coś powiedzieć, ale się przeteleportowałam. Niespodziewanie ujrzałam nieznane mi podziemia. Przeteleportowałam się jeszcze raz jestem w miejscy, w którym byłam. Uf. Podbiegłam do Ripple.
- Hejka – Przywitałam się – Czemu mnie wołałaś?
- Zgubiłam się – Powiedziała załamana Ripple - Pomożesz mi wrócić? - spytała się
- No w sumie też się zgubiłam. No, ale może się trochę powłóczymy – skłamałam
- A co będzie z jedzeniem? – spytała się - Owoce nam nie wystarczą
- Ja mam prowiant – odpowiedziałam – i buteleczki z wodą
- Zawsze chodzisz z prowiantem? – zapytała się
- Nie zawsze, czasem.
- Zbliża się noc, nie przeżyjemy – powiedziała, załamując się
- Nie przesadzaj – przewróciłam oczami – jakoś ja przeżyłam noc w Śnieżnym Lesie
- No, to gdzie śpimy? – Spytała się
- Tu, na tej wielkiej trawie – pokazałam dwumetrową trawę. Położyłyśmy się spać. Nazajutrz obudziłyśmy się, gdy słońce wystawało zza horyzontu.
- Jestem głodna – Powiedziała Ripple
- Już wykładam prowiant – Odpowiedziałam i wyjęłam dwa kawałki mięsa i dwie buteleczki. Zjadłyśmy śniadanie i wyruszyliśmy. Przez 2 godziny szłyśmy w stronę południa. Ripple opowiadała wiele różnych rzeczy o watasze.
- Jest moja jaskinia – powiedziała i pobiegła do niejZapraszam cię do mnie.

<Ripple? Yuki nie może zostać na noc.>


Uwagi: "Zauważyłam" pisze się razem i przez "ż". Niektóre zdania masz źle sformułowane, przez co brzmią po prostu... śmiesznie. Przy niektórych wypowiedziach stawiasz złe znaki interpunkcyjne (np. przy pytaniu dajesz kropkę). "Przekręciłam oczami"? Kojarzy mi się to raczej z czymś takim: wbij pazur w oczy i przekręć gałką. Śnieżny Las to nazwa - pisz ją z wielkiej litery. "Pokazałam 2 metrową trawę" - niezbyt rozumiem, o co w tym chodzi. Działka 2x2 m pokryta trawą? W op. liczby piszemy słownie. Gdy mowa o dwóch dziewczynach, forma "położyliśmy" jest niepoprawna. No chyba, że któraś z nich zmieniła płeć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz