Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 27 czerwca 2015

Od Ripple "Zabawa na śniegu" cz.3 (cd. Toboe)

Gdy dotarłam do jaskini, byłam śpiąca. Gdy następnego dnia się obudziłam, widziałam jak roślinki rosną. Wyszłam na dwór, zobaczyłam jak inne szczeniaki bawią się na łące. Zauwarzyłam tam też Toboe'go. Był taki uroczy! Tak słodko tarzał się w topniejącym śniegu...
- Ale słodziak... - zakochana sobie myślałam.
Był taki zabawny, uśmiechnięty, no i... rozgadany!
- Takiego basiorka miałam w marzeniach...- byłam tak zapatrzona na niego, że aż spadłam z kamienia, o którego się opierałam. W końcu się odwarzyłam i podeszłam. Troszkę się jąkałam, no ale próbowałam gadać normalnie.
- Cześć, jestem Ripple. Co robisz?
- Hej, ja Toboe. Bawię się. Chcesz dołączyć?
- Jasne!
W końcu mam pierwszego znajomego, potem przyjaciela, a gdy się uda, nawet chłopaka...

<Toboe?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz