Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 12 listopada 2014

Od Rose "Jak dołączyłam? cz.3" (cd. Ajax)

- Z tym się zgadzam. - uśmiechnęłam się kąśliwie - A przy okazji mógłbyś mnie zaprowadzić do Alfy, chciałabym z nią zamienić słówko czy dwa, a przy odrobinie szczęścia dołączyć.
Basior ciężko westchnął i chyba już pragnienie mordu chyba mu już uleciało z głowy.
- Jeśli musisz... - burknął i ruszył przez cierniste krzaki.
Rzuciłam na siebie szybkie zaklęcie znieczulenia i ruszyłam za nim. Widząc jak masuje grzbiet, w który wkłuwało mu się tysiące małych igiełek uśmiechnęłam się, znieczulenie działało. Wreszcie po kilku ciągnących się jak guma minutach dotarliśmy do miejsca, gdzie mieszkała Alfa watahy. Gdy wadera odwróciła głowę w moją stronę wzięłam głęboki oddech i wystąpiłam naprzód.

PO KILKU MINUTACH
Odeszłam z lekkim sercem. No dobra, jeden punkt mam z głowy, ale za to namnożyło się tysiące innych. Wilki, tereny, magia polowania itd. Spojrzałam triumfalnie na Ajaxa.
- No cóż zdaje się, że będziesz musiał mnie oprowadzić.

<Ajax?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz