Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 17 listopada 2014

Od Kai'ego "OMG! Ja się zakochałam! cz.4" (cd. Particia)

            - Mogę cię nazywać Pati? - zapytałem patrząc w niebo.
            - Heh... - uśmiechnęła się - Jasne. Dlaczego o to pytasz?
            - A tak tylko...
            Wadera również spojrzała w rozgwieżdżone nocne niebo.
            - Mamy pełnię... - mruknąłem nadal zapatrzony - Powyjemy razem? No wiesz, tak po przyjacielsku...
            Pati pokiwała z entuzjazmem na moją propozycję. Wstaliśmy i powędrowaliśmy trochę dalej w poszukiwaniu idealnego miejsca, najlepiej na lekkim wzniesieniu, by być chociaż trochę wyżej księżyca.
            Po kilku minutach poszukiwań odnaleźliśmy skałę, na którą się wdrapaliśmy, a później zaczęliśmy swą nocną pieśń...

<Pati? Sorry, że tak długo czekałaś i krótkie op., ale weny brak do tego op. ;_;>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz