Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 12 maja 2014

Od Splintel'a "Mój nowy wygląd cz.2" (cd. Pipper)

- Wyglądam zupełnie inaczej niż wcześniej. - Zdziwiła się Pipper
- Jak się stało że zemdlałaś? - Zapytałem
- Byłam nad wodospadem. Chciałam do niego skoczyć. Weszłam na górę i dziwny głos powiedział mi żebym zjadła kwiatek. Zrobiłam to i zemdlałam. Jak wstałam byłam już tutaj. - Odpowiedziała Pipper
- Aha, a wiesz kto to był?
- Niestety nie. Wziełam kwiatka i zjadłam nie patrząc kto to.
- Jak się już czujesz?
- Już dobrze, przejdziemy się?
- Oki, a gdzie proponujesz?
- Mhm... może do Żółtego Lasu?.
- Może być. - W drodze do lasu pogadaliśmy o różnych rzeczach. Kiedy staliśmy już na moście zapytałem:
- Jak ci sie podoba twój nowy wygląd? Bo mi bardzo.

<Pipper?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz