Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 25 marca 2014

Cd. Ifus - "Spotaknie z Ifus cz. 10" (cd. Assuva)

Historia Assuvy okazała się być bardzo smutna. Gdy na niego spojrzałam był bardzo smutny.
- Ej, no weź to, że Skyfall nie przeżyła to nic nie znaczy. Masz syna i teraz dziewczynę i pewnie z nią założysz rodzinę, wiesz ja też bardzo długo błądziłam zanim znalazłam się tutaj. Na początku było mi bardzo ciężko ale z czasem było coraz lepiej. Ty teraz masz teraz dziewczynę czyli masz kogoś kto cię być może rozumie. Kiedy trafiłam do tej watahy nie znałam nikogo i wszystko było mi takie obce. Znałeś chociaż mamę ja nie miałam nawet tego, więc i tak masz dobrze. Na prawdę wszystko się jeszcze ułoży, zobaczysz.
- Wiesz co? Dzięki Ifus, ty wiesz co powiedzieć kiedy wilkowi smutno....
- Dzięki...


<Spokojnie ja też nie zawsze mam czas więc nie jestem zła, zresztą ty pewnie też długo czekałeś>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz