Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 15 grudnia 2013

Od Tary "Moje życie i przyjaźń cz.1" (cd. Luna)

Gdy wróciłam z miasta postanowiłam pójść na polowania. Zapuściłam sie na oddalone tereny. Zchowałam się za krzakami. Wypatrzyłam jakieś zwierzątko. Skoczyłam!
- Ała!
- Tara? Co ty tu robisz?!
- O to samo cię, Luna mogę zapytać!
- Eh, nie ważne... Widocznie zajmujemy się tym samym...
- Ta...
- Wiesz podobno jesteś taka życzliwa itp. ...
- Nie do końca... Nie: raz jestem zbyt agresywna... Szczególnie po przemianie. A ty też taka niby szorstka...
- No bo taka jestem.
- Ale ja ciebie lubię.
- Ja chyba też cie polubiłam...
Pobiegłyśmy, aby na coś zapolować.

<Luna>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz