Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 15 grudnia 2013

Cd. Kiiyuko "Nasza przyjaźń... cz.16" (cd. Onurix)

- Yh... To jest Rix.
- Rix?
- Skrót od Onurix. Jest nowym członkiem watahy.
- A co wy robiliście w tym lesie? Kto miał taki głupi pomysł? - chcąc bronić Rixa powiedziałam:
- Ja...
- Dlaczego?
- Bo... Chciałam zobaczyć, czy aby na pewno jest... Niebezpieczny... - powiedziałam zaczerwieniona. Nie z tego powodu, że "ja to zrobiłam", tylko dlatego, że on tu jest
- Nigdy więcej tak nie rób. A ja zaraz pobiegnę po Blade'a. Ty nie ruszaj się, a tym bardziej skrzydłem, bo sobie uszkodzisz jeszcze bardziej - i pobiegł
- Zapomniałam ci go przedstawić, co? - powiedziałam widząc, że Rix marszczy brwi - To był Alex.

<Onurix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz