Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 8 grudnia 2013

Od Shadow'a "Pierwszy dzień w watasze cz.2" (cd. Kasha)

Usiadłem. Patrzyłem jak Alfa znika mi z oczu... Tylko na to czekałem. Od razu ciekawie wystawiłem głowę po za jaskinię i popatrzyłem, kto tu się kręci. Z zachwytem stwierdziłem, że jest tu dużo wader... W przeciwieństwie do mojej watahy. Tam byli prawie sami faceci. Jak były dziewczyny, to tylko tak... Nie za bardzo ładne.
Po jakimś czasie obserwacji z ukrycia niepostrzeżenie wyślizgnąłem się z jamy. Popędziłem kawałek dalej. Stanąłem i nasłuchiwałem. Ktoś się zbliżał. Wadera. Świetnie! Tylko ją zagadam i już będzie moja...
- Hej, jak cię zwą? - wyskoczyłem znienacka zaraz przed nią szczerząc się zalotnie

<Kasha?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz