Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Cd. Kiiyuko "Nasza przyjaźń... cz.18" (cd. Onurix)

- Wszystko w porządku? - powiedziałam podchodząc do Rixa
- Tak, tak... A u ciebie?
- Tak, tylko mam zabandażowany ogon, bo ten idiota mnie ugryzł... A po za tym nie chcieli mnie słuchać, że to dosłownie za chwilę się za goi. Wiesz, mam medalion nieśmiertelności... Już jest wszystko wporzo, więc mogę to nawet zdjąć - pomachałam ogonem. - A ty nie powinieneś odpoczywać? Po co w ogóle tu przyszedłeś?

<Onurix?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz