Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 24 lipca 2013

c.d "Film" od Amber

Cieszyłam się entuzjazmem Kiiyuko. Na jej pytanie odpowiedziałam tak:
- Ja wymyśliłam już 1/3 a ciebie prosiłabym żebyś wymyśliła resztę. A mój początek brzmitak:
Opowiemy w tym filmie jak ciężkie mają życie wilki które do watahy nie należą. Opowiemy historię samicy wilka która wygnana i pozbawiona przyjaciół wędruje z szczeniakami po świecie i spotyka różne przeciwności. A jakie przeciwności to zostawię tobie, a i jeszcze w pewnej części filmu szczenięta jej zginą i to ma być film dramat, i chętnie będę główną rolą. Czy coś takiego może być? Oczywiście to tylko wstęp, ty wymyślaj jej przygody chyba że chcesz żebym jeszcze ci pomogła.

<Kiiyuko jaki c.d?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz