Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Cd. Steele "Steele - jak dołączył do watahy"

OMG co się przed chwilą stało?! Ktoś do mnie zarywał? Patrzyłem jeszcze na odchodzącą Amber, a Kiiyuko starała się jakoś mnie od tego odciągnąć
-No dobra to jak już wiesz co i jak to może czas na urządzenie mieszkania? - tykała mnie w ramię.
-Ah, tak powinienem się tym zająć? - powiedziałem zamieszany
-Dobrze, centrum watahy jest tam, Valixi zaprowadzisz tam Steele?
- Tak, jasne - powiedziała radośnie mała wadera
Valixi zaprowadziła mnie do centrum watahy gdzie mieściły się jaskinie
- Tylko mamy problem bo... wszystkie jaskinie są zajęte - powiedziała niechętnie
- Dobra poradzę sobie - mruknąłem niezadowolony.
Oboje się rozeszliśmy. Miałem już nawet pomysł na ładny domek. Zrobiłem szkic: Zrobię coś w stylu gniazda na drzewnie tylko że o wiele większe. Dach mógłby być z...kilku desek i pozszywanych gałęzi. No i oczywiście ozdoby np. jakieś czaszki, kości, lub kwiaty. Z gotowym już planem poszedłem szukać materiałów. Spacerując brzegiem rzeki spotkałem Amber

<Amber?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz