Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 29 lipca 2013

Cd. Amber "Steele - jak dołączył do watahy i Film"

Steel zadał mi pytanie dlaczego nadaje się on do takiej roli powiedziałam (chciałam się mu podlizać, niezłe ciacho z niego):
-Jesteś silny, odważny, zdecydowany a przede wszystkim szczerze mówiąc jesteś przystojny.
Steel popatrzył na mnie uwodzicielskim wzrokiem. Powiedziałam:
-No kochani muszę już iść poćwiczyć rolę. Pa Steel.-powiedziałam, a gdy mówiłam "Pa Steel" przejechałam mu ogonem pod brodą.

<Steel jaki c.d>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz