Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

środa, 17 sierpnia 2016

Podsumowanie lipca +1500 postów

 Świętujemy! Mamy 1500 postów!!!
Każdy wilk otrzyma po bonusowe 15 pkt. (jak będzie 1600 postów - 16 pkt., 1700 postów - 17 pkt. itd., więc naprawdę watro)!
****************************
No!
W końcu jakiś miesiąc, który z op. wygląda w miarę przyzwoicie! A wiecie dlaczego? Wyrzuciłam tych, którzy mi zalegali. Od teraz nie ma "zmiłuj się". Wyrzucam tych, którzy mi nie piszą i basta. Co prawda w wakacje macie niezły wycisk, bo op. należy pisać co tydzień, a nie co dwa, ale nie martwcie się - od września wracamy do tego systemu. Ot, taka jedna zaleta nowego roku szkolnego.
Ponadto przypominam, że to ostatnie chwile, by skorzystać ze specjalnego bonusu za festyn. Później restauracja wraz z podwojoną dawką otrzymywanych pkt. um, doświadczenia oraz SG znika. A tak w ogóle - co z zapoznaniem? Chcecie, aby pojawiło się na sierpień/wrzesień? Dajcie znać w komentarzach (można pisać z konta anonimowego). Poza tym nadal gorąco zapraszam do udziału w przygodach. Prosiłabym również osoby, które się do nich zgłosiły o pisanie op. (tak, mam tu na myśli Bitwę). :)

Leniwe Alfy:
Kiiyuko: 0 (+0 = 0)
Suzanna: 0 (+0 = 0)
---------------------------------------------
Yuki: 3 (+14 = 17) <-- Beta
Kirke: 2 (+2 = 4) <--- Gamma
Mizuki: 2 (+1 = 3) <--- Delta
Kai: 2 (+0 = 2) 
Kazuma: 2 (+0 = 2)
Luke: 2 (+0 = 2)
Valka: 1 (+1 = 2)
Itachi: 0 (+2 = 2)

Alfie: 0 (+2 = 2)
Nirvaren: 0 (+2 = 2)
Serill: 1 (+0 = 1)
Yui: 1 (+0 = 1)
Sierra: 1 (+0 = 1)
Sarah: 1 (+0 = 1)
Desari Valentine: 1 (+0 = 1)
Astrid: 1 (+0 = 1)
Sohara: 1 (+0 = 1)
Kara: 1
Muiri: 1
Serafina: 1
Felix: 1
Nirgrum: 1
Miniru: 1
Dante: 0 (+0 = 0)

Za zrobienie podsumowania op. z lipca dziękuję Yuki.

Okres próbny ukończyli:
Luke: 2 (3) (masz czas na napisanie 1 op. do 01.09. Jeżeli to zrobisz - zostajesz pełnoprawnym członkiem watahy. Jeśli nie - zostajesz wyrzucony)
Alfie: 0 (6) (masz czas na napisanie 3 op. do 01.09. Jeżeli to zrobisz - zostajesz pełnoprawnym członkiem watahy. Jeśli nie - zostajesz wyrzucona)
Nirvaren: 0 (2) (masz czas na napisanie 3 op. do 01.09. Jeżeli to zrobisz - zostajesz pełnoprawnym członkiem watahy. Jeśli nie - zostajesz wyrzucony)
Serill: 1 (2) (masz czas na napisanie 2 op. do 01.09. Jeżeli to zrobisz - zostajesz pełnoprawnym członkiem watahy. Jeśli nie - zostajesz wyrzucony)
-------
Kara: 1
Muiri: 1
Serafina: 1
Felix: 1
Nirgrum: 1
Miniru: 1

Skreślone są te, które nie przeszły. Wilki, które napisały poniżej 3 op. i są dość długo na watasze zostają wyrzucone, a te mające powyżej 4 op. są już pełnoprawnymi członkami. Zaznaczone na fioletowo mają drugą szansę.
Tak, ilość napisanych op. podczas okresu próbnego też ma znaczenie! 

Dodaję po 6 pkt. umiejętności i 3 pkt.mocy każdemu wilkowi (jak to zawsze czynię po podsumowaniu) za kolejny miesiąc członkostwa. 

2 komentarze:

  1. Jestem za zapoznaniem, bo nie wiem do kogo napisać. Jutro postaram się napisać albo na festyn do... Jeszcze do końca nie wiem do kogo lub do Haru w Bitwie. Muszę ogólnie przejrzeć jakie op. mam do odpisanie i poodpowiadać. W końcu.
    Pozdrawiam
    A.

    Tfu! Już się przyzwyczaiłam do podpisywania jako "A." i zapomniałam, że tu jako As jestem xD Więc... (...nie zaczyna się zdania od "więc", niech nikt nie bierze że mnie przykładu! xD)
    Pozdrawiam
    As

    PS Dalej czekam na odpowiedź na to, czy mogę jakoś się przydać i porobić zdjęcia, by były na tereny.. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na razie jestem z telefonu i piszę krótlie strzeszczenia, a samo opowiadanie napiszę jak wrócę z wyyjazdu.
    ~ Leniwy Itachi Który Nie Chce Ruszyć Swoich Czterech Liter

    OdpowiedzUsuń