Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 27 maja 2016

Od Maey "Jak dołączyłam?"

- Eh... Po raz kolejny mnie wygnali. Znowu zostałam sama - mówiłam sama do siebie spacerując w lesie niedaleko mojej starej watahy. To moje ulubione miejsce... Nawet gdy byłam małym szczeniakiem chodziłam tam, a pewnego dnia w końcu dołączyłam do tej watahy. Tu jest pięknie. Jest tu małe jeziorko z wodospadem. Podeszłam do niego i zobaczyłam swoje odbicie. Nagle usłyszałam szelest za krzakami. Od razu schowałam się za drzewo jednak wilk i tak mnie zauważył. Podeszła do mnie wadera przedstawiając się.
- Jestem Suzanna.
- Witaj, Maey, miło mi.
- Zgubiłaś się? Może ci pomóc?
- Nie, ale skąd się tu wzięłaś?
- Jestem z Watahy Magicznych Wilków i postanowiłam pospacerować w pobliskim lesie.
- Aaa... Dobra, no to może się kiedyś zobaczymy - zawołałam i zaczęłam odchodzić.
- Zaczekaj! - krzyknęła wadera
- Coś jeszcze?
- Może chciałabyś do nas dołączyć?
- Czemu nie - uśmiechnęłam się a wadera zaczęła mnie przedstawiać. Tak się tutaj znalazłam.

Uwagi: Zdania kończ kropką, nawet jeśli to wypowiedź. Następnym razem postaraj się napisać coś dłuższego.

3 komentarze: