Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 24 maja 2016

Od Luke'a "Zagrajmy" cz. 1 (cd. Yui)

Dziś mija kolejny dzień, gdy szukam domu. Nie chodzi mi o rodzinę, od nich właśnie odszedłem w świat. Szukam miejsca gdzie będę sobą. Kolejne godziny mijają. Nadzieja powili słabnie, ale nagle kogoś zauważyłem. Wadera o szarym futrze. Było popołudnie, blask słońca ślicznie oświetlał tę oto waderę.
- Witaj - powiedziałem podchodząc, wyglądała na miłą.
- Cześć - odparła z uśmiechem.
- Nazywam się Luke, a ty?
- Yui - rzekła
- Śliczne imię. Wiesz, szukam watahy, może należysz do jakiejś albo znasz jakąś w pobliżu? 
- Tak. Wataha Magicznych Wilków, należę do niej.
- Zaprowadziłabyś mnie, do Alfy? - zapytałem
- Jasne - odparła
Szliśmy powoli, rozglądałem się wszędzie.
- Piękne miejsca tu macie - powiedziałem.
- To nie jedyne zalety watahy. Jest jeszcze wiele miejsc. 
- To musisz mnie po nich oprowadzić - zaśmiałem się - Przy okazji zrobię parę zdjęć. Zgodzisz się na nich być?

<Yui?>

Uwagi: Niektóre zdania powinny być zdecydowanie krótsze. No i następnym razem postaraj się napisać nieco dłuższe op.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz