Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

niedziela, 31 stycznia 2016

Od Zone "Zapoznanie się z watahą" cz.1 (cd. chętny basior)

Nastał piękny wiosenny poranek, wstałam ja i jakiś basior. Spoglądaliśmy się na siebie przez jakieś pięć minut, aż w końcu zrobiłam pierwszy krok i zapytałam się...
- Może chcesz się przejść jest taki piękny poranek? - zapytałam z uśmiechem.
- No okej, dobrze zrobi mi spacer.
Wyszliśmy na piękną zieloną łąkę, zaczęliśmy się gonić. Zachowywaliśmy się jak szczeniaki. Zobaczyłam jezioro podeszłam do niego i usiadłam. Rozglądałam się szukając tego basiora. Nie widziałam go, więc postanowiłam się napić, gdy nagle zostałam popchnięta do jeziora. Po jakimś czasie wynurzyłam się z jeziora i zaczęłam go gonić, w końcu gdy on się zmęczył to go złapałam, a tak dokładnie wpadłam na niego.
- Dlaczego to zrobiłeś?!
- Dla zabawy. - powiedział śmiejąc się.
- Teraz jestem przez ciebie mokra, ale dobra już nie ważne.
- Wiesz co, zgłodniałem a ty?
- No ja też. Chodź, poszukamy czegoś do zapolowania.
Zaczęliśmy chodzić i rozglądać się, kiedy coś ujrzałam. Była to wiewiórka, więc podbiegłam do drzewa i próbowałam ją złapać, ale się nie udało. Podeszłam do basiora i powiedziałam:
- Chodź już, bo się ściemnia.

<chętny basior?>

Uwagi: Zaraz... wstała, ale skąd? Leżała na jakiejś łące a tam w magiczny sposób pojawił się jakiś basior? Może jakieś wyjaśnienie by się przydało? Choć a chodź nie znaczy tego samego! "Ściemnia się" piszemy razem i przez "ś".

3 komentarze:

  1. To jest chyba jedyny blog o magicznych wilkach, który jeszcze funkcjonuje. #Podziw xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jedyny, tylko ten jest jednym z popularniejszych i lepiej ogarniętych. Przykładowo mam dwa blogi o tej tematyce, jednak ten jest bardziej rozpoznawalny. Link do drugiego jest po prawej stronie w dziale "WMW poleca...", a zwie się "Czarne Królestwo". :)

      Usuń