Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 17 lutego 2014

Cd. Assuva - "Spotaknie z Ifus cz. 5" (cd. Ifus)

Przewróciłem oczami.
- Heh - wydusiłem
- Co? - zapytała z uniesioną brwią
Podrapałem się po głowie, myśląc co powiedzieć by nie palnąć głupstwa.
Wyszczerzyłem kły w niezdecydowanym uśmiechu i rzekłem:
- Słuchaj Ifus, nie chcę się kłócić. Sory za to wszystko. Nie będę już cię podrywał, a polowanie mogę urządzić w samotności. - rzekłem odwracając się do tyłu, jednak kątem oka świdrowałem wzrokiem waderę i czekałem na odpowiedź.

<Ifus? Sorki, że tak długo>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz