Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 28 października 2013

Cd. Kiiyuko "Jak znalazłam kolczyli żywiołu cz. 2"

- Dobry wybór. - uśmiechnęłam się - Będziesz miała nowy żywioł... Ale też nowe umiejętności. Prosiłabym cię, żebyś zaczęła trenować swoją moc i pokażesz mi co potrafisz. Może też kiedyś zrobimy turniej, w którym sprawdzimy, kto najlepiej posługuje się swoją mocą. Może coś już potrafisz?
- To znaczy?
- A, no tak. Musisz je sobie założyć na uszy - wykonała moje polecenie, a ja wyszłam z swojego domu, ona za mną - Pomyśl o tej mocy. - zamknęła mocno oczy - Dobrze. A teraz spróbuj coś wyczarować.

<Shelly?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz