Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 24 sierpnia 2013

Od Elizabeth "Jak dołączyłam do watahy?"

Była cicha noc, kiedy szłam spokojnie przez las, ale skierowałam się na polanę. Prowadziła do jakieś bardziej weselszej strony lasu. No nic, poszłam tam. Idę sobie tak spokojnie. Nagle słyszę trzask łamanej gałęzi. Przygotowałam się do ataku. Zza gęstych krzaków wyszła jakaś wadera... Ale nie miałam pewności kim ona jest, czy jest miła, czy groźna. Dla bezpieczeństwa, wolałam zostać w pozycji gotowej do ataku...
-Kim jesteś?- zapytała spokojnie
-Elizabeth, a ty?
-Valixy... -uśmiechnęła się.
- Miło mi cię poznać... -powiedziałam i stanęłam już normalnie..
-Co tutaj robisz?
-Włóczę się szukając jakieś watahy....
-Wiesz ja znam jedną...
-Na serio?- zapytałam nie dowierzając jej słowom

<Valixy? Mam nadzieję że jakoś rozkręcisz to... : )>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz