Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 27 lipca 2013

Cd. Kiiyuko "Steele - jak dołączył do watahy"

- Hmm... Jesteś w Watasze Magicznych Wilków, bo straciłeś przytomność w okolicach naszej watahy. Tereny i tak są mniejsze niż zawsze, bo ktoś nam je pomniejsza za pomocą magii, ale nie wiemy kto. Yyy... - zaczerwieniłam się, bo patrzył na mnie jak na UFO - Wiem, często gadam głupoty. Może przedstawię ci moje koleżanki: to jest Valixy, to Glimmer, Elizabeth, Amber, Savira i jest jeszcze Steve, ale nie chciał się przywitać. Nie wiem co jeszcze chcesz wiedzieć... Aha, ja nazywam się Kiiyuko. A ty?
- Steele - wykrztusił. Patrzył na moje koleżanki potem na mnie. Roześmiałam się, bo miał przerażoną minę.
- Nie bój się, nie zjemy cię! - och... jeszcze przecież muszę się o coś zapytać... - Wyglądasz na samotnego wilka bez watahy. Dołączysz do naszej?

<Steele, co ty na to?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz