Biorąc udział w konkurencjach festynowych można nabywać karty, które za skompletowanie można wymienić na nagrody. W razie, jakby jakiejś brakowało, zawsze istnieje opcja samodzielnego dokupienia.
Wszystkie dostępne karty zostały wymienione na dole.
- W zadaniach bierze się udział poprzez napisanie opowiadania.
- Jednorazowo można wygrać od 4 do 12 kart.
- W każdej konkurencji można brać udział dowolną ilość razy.
- W przypadku gier wieloosobowych każda ze zgłoszonych osób musi napisać opowiadanie, by otrzymać określoną nagrodę. Ilość aktywnych punktów konkursowych zależy od ilości animatorów.
Dyżury animatorów mogą ulec zmianie, w razie, jakby ktoś jeszcze zgłosił się na to stanowisko dodatkowe.
Punkt 1
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra dwuosobowa: Konkurs wiedzy na temat fantastycznych istot. Animator unosi kartki z ilustracją przedstawiającą jakieś zwierzę, a wilk, który dopasuje jako pierwszy nazwę i uzbiera sobie 10 punktów, wygrywa.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięzcę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięzcę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla wygranego: 5 kart brązowych, 3 srebrne, 1 złota; dla przegranego: 4 karty brązowe, 2 srebrne
Punkt 2
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Musisz przebiec określony dystans. Dla szczeniąt jest to od punktu 6 do 2 (ok. 1 km), a dla dorosłych od punktu 2 do kuchni i z powrotem (ok. 4 km).
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne
Punkt 3
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
Gra drużynowa (po min. 2 osoby z każdej): Wilkom zlecono wziąć udział w podchodach. Dwie drużyny równolegle startują z jednego punktu, ale w dwa różne kierunki. Po drodze otrzymują różne wskazówki (skręć w lewo), zadania (nieś wilka X na grzbiecie do końca drogi), polecenia (policz drzewa, a to ci wskaże ilość kroków), które muszą wypełnić i które wskazują dalszą drogę. Niektóre bywają fałszywe, więc nie można się dać zwieść.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięską drużynę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięską drużynę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla drużyny wygranej po 6 kart brązowych, 4 srebrne, 2 złote dla każdego; dla drużyny przegranej po 3 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota dla każdego
Drużyna czerwona
- Gaja
- Torance
Drużyna niebieska
- Leah
- Lind
Punkt 4
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra jednoosobowa: Wilk musi odnaleźć przedmiot wskazany przez animatora. Zwykle jest to coś małego, np. kostka do gry, plastikowy pierścionek... Znajduje się on w promieniu 50 m od punktu i jest naprawdę dobrze ukryty.
Nagroda: 2 karty brązowe, 1 srebrna, 1 złota
Punkt 5
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Zadanie jest proste - musisz skoczyć na bombę do Jeziora, uprzednio kiwając się na lianie niczym Tarzan. Uważaj tylko, by na nic nie wpaść, nim wskoczysz do wody.
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne
Punkt 6
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
Gra dwuosobowa: Zgłoszonej parze zostają związane ze sobą po 2 łapy (wilk A ma przywiązane łapy prawe do łap lewych wilka B) i w takim stanie muszą pokonać tor przeszkód.
Nagroda: 4 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota
KARTY
Karty można otrzymać poprzez udział w konkurencjach festynowych, ich
ilość i rzadkość zależy od tego, jakie nagrody są przewidziane w danej
konkurencji. Są dobierane całkowicie losowo, więc mogą zdarzyć się
powtórzenia.
Nasze kolekcje kart znajdują się na stronie z wymianami, gdzie również można je komuś oddać.
Brązowe: 10 SG
Srebrne: 20 SG
Złote: 45 SG
- Ryby
- Zające
- Sarny
- Jelenie
- Kozice
- Wrzosowa Łąka
- Zielony Las
- Góry
- Wodopój
- Jezioro
- Wojownik
- Myśliwy
- Pielęgniarz
- Nauczyciel
- Bibliotekarz
- Bransoletka Życzeń
- Pierścień Niezgody
- Korona Mądrości
- Medalion Rosnącej Potęgi
- Kolczyki Żywiołu
- Eliksir Młodości
- Medalion Nieśmiertelności
- Złoty Pył
- Błękitny Napój
- Medalion Hipnozy
- Tęczowe Winogrono
- Róża Hery
- Niebieski Agrest
- Mroczny Płomień
- Róża Harmonii
- Woda
- Ogień
- Ziemia
- Powietrze
- Elektryczność
- Alfa
- Beta
- Gamma
- Delta
- Omega
- Odmieniec
- Smok
- Xeral
- Kirin
- Jednorożec
- Białe Królestwo
- Wataha Nuit Solitaire
- Miasto
- Świat Mroku
- Dolina Cudów i Marzeń
- Kiiyuko i Rafael
- Suzanna i Fermitate
- Valixy i Leonard
- Alexander i Iloriel
- Dante i Astrid
- Asai
- Shadow
- Xander
- Fermitate
- Hitam
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz