Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 31 maja 2018

Karty

Biorąc udział w konkurencjach festynowych można nabywać karty, które za skompletowanie można wymienić na nagrody. W razie, jakby jakiejś brakowało, zawsze istnieje opcja samodzielnego dokupienia.
Wszystkie dostępne karty zostały wymienione na dole.
  • W zadaniach bierze się udział poprzez napisanie opowiadania.
  • Jednorazowo można wygrać od 4 do 12 kart.
  • W każdej konkurencji można brać udział dowolną ilość razy.
  • W przypadku gier wieloosobowych każda ze zgłoszonych osób musi napisać opowiadanie, by otrzymać określoną nagrodę. 
  •   Ilość aktywnych punktów konkursowych zależy od ilości animatorów.
    Dyżury animatorów mogą ulec zmianie, w razie, jakby ktoś jeszcze zgłosił się na to stanowisko dodatkowe.
     
Punkt 1
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra dwuosobowa: Konkurs wiedzy na temat fantastycznych istot. Animator unosi kartki z ilustracją przedstawiającą jakieś zwierzę, a wilk, który dopasuje jako pierwszy nazwę i uzbiera sobie 10 punktów, wygrywa.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięzcę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla wygranego: 5 kart brązowych, 3 srebrne, 1 złota; dla przegranego: 4 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 2
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Musisz przebiec określony dystans. Dla szczeniąt jest to od punktu 6 do 2 (ok. 1 km), a dla dorosłych od punktu 2 do kuchni i z powrotem (ok. 4 km).
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 3
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu  Dante)
Gra drużynowa (po min. 2 osoby z każdej): Wilkom zlecono wziąć udział w podchodach. Dwie drużyny równolegle startują z jednego punktu, ale w dwa różne kierunki. Po drodze otrzymują różne wskazówki (skręć w lewo), zadania (nieś wilka X na grzbiecie do końca drogi), polecenia (policz drzewa, a to ci wskaże ilość kroków), które muszą wypełnić i które wskazują dalszą drogę. Niektóre bywają fałszywe, więc nie można się dać zwieść.
Uwaga: choć zadania wilki wymyślają same, to zwycięską drużynę wybiera admin na podstawie oryginalności treści opowiadania!
Nagroda: dla drużyny wygranej po 6 kart brązowych, 4 srebrne, 2 złote dla każdego; dla drużyny przegranej po 3 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota dla każdego 
Drużyna czerwona
  1. Gaja
  2. Torance
Drużyna niebieska
  1. Leah
  2. Lind
Punkt 4
(w czerwcu Joel, w lipcu Dante, w sierpniu Navri)
Gra jednoosobowa: Wilk musi odnaleźć przedmiot wskazany przez animatora. Zwykle jest to coś małego, np. kostka do gry, plastikowy pierścionek... Znajduje się on w promieniu 50 m od punktu i jest naprawdę dobrze ukryty.
Nagroda: 2 karty brązowe, 1 srebrna, 1 złota

Punkt 5
(w czerwcu Dante, w lipcu Navri, w sierpniu Joel)
Gra jednoosobowa: Zadanie jest proste - musisz skoczyć na bombę do Jeziora, uprzednio kiwając się na lianie niczym Tarzan. Uważaj tylko, by na nic nie wpaść, nim wskoczysz do wody.
Nagroda: 2 karty brązowe, 2 srebrne

Punkt 6
(w czerwcu Navri, w lipcu Joel, w sierpniu Dante)
Gra dwuosobowa: Zgłoszonej parze zostają związane ze sobą po 2 łapy (wilk A ma przywiązane łapy prawe do łap lewych wilka B) i w takim stanie muszą pokonać tor przeszkód.
Nagroda: 4 karty brązowe, 2 srebrne, 1 złota


KARTY
Karty można otrzymać poprzez udział w konkurencjach festynowych, ich ilość i rzadkość zależy od tego, jakie nagrody są przewidziane w danej konkurencji. Są dobierane całkowicie losowo, więc mogą zdarzyć się powtórzenia.
Nasze kolekcje kart znajdują się na stronie z wymianami, gdzie również można je komuś oddać.

Karty można dokupić we własnym zakresie:
Brązowe: 10 SG
Srebrne: 20 SG
Złote: 45 SG

Kolekcja brązowa 1: Pożywienie
  • Ryby
  • Zające
  • Sarny
  • Jelenie
  • Kozice
Nagroda: +60 pkt. do pożywienia


Kolekcja brązowa 2: Tereny
  • Wrzosowa Łąka
  • Zielony Las
  • Góry
  • Wodopój
  • Jezioro
Nagroda: +40 pkt. doświadczenia



Kolekcja brązowa 3: Stanowiska
  • Wojownik
  • Myśliwy
  • Pielęgniarz
  • Nauczyciel
  • Bibliotekarz
Nagroda: +30 SG



Kolekcja brązowa 4: Rzadkie przedmioty
  • Bransoletka Życzeń
  • Pierścień Niezgody
  • Korona Mądrości
  • Medalion Rosnącej Potęgi
  • Kolczyki Żywiołu
Nagroda: +12 pkt. do każdej umiejętności (prócz mocy)



Kolekcja brązowa 5: Magiczne przedmioty
  • Eliksir Młodości
  • Medalion Nieśmiertelności
  • Złoty Pył
  • Błękitny Napój
  • Medalion Hipnozy
Nagroda: +6 pkt. do mocy



Kolekcja brązowa 6: Wyjątkowe rośliny
  • Tęczowe Winogrono
  • Róża Hery
  • Niebieski Agrest
  • Mroczny Płomień
  • Róża Harmonii
Nagroda: +1 ZK



Kolekcja srebrna 1: Żywioły
  • Woda
  • Ogień
  • Ziemia
  • Powietrze
  • Elektryczność
Nagroda: Medalion Nikłego Blasku



Kolekcja srebrna 2: Tytuły
  • Alfa
  • Beta
  • Gamma
  • Delta
  • Omega
Nagroda: +30 pkt. do każdej umiejętności, +15 pkt. do mocy



Kolekcja srebrna 3: Fantastyczne istoty
  • Odmieniec
  • Smok
  • Xeral
  • Kirin
  • Jednorożec
Nagroda: Proszek Omylności 



Kolekcja srebrna 4: Krainy
  • Białe Królestwo
  • Wataha Nuit Solitaire
  • Miasto
  • Świat Mroku
  • Dolina Cudów i Marzeń
Nagroda: 2 ZK


Kolekcja złota 1: Małżeństwa
  • Kiiyuko i Rafael
  • Suzanna i Fermitate
  • Valixy i Leonard
  • Alexander i Iloriel
  • Dante i Astrid
Nagroda: +200 pkt. doświadczenia



Kolekcja złota 2: Wataha Czarnego Kruka
  • Asai
  • Shadow
  • Xander
  • Fermitate
  • Hitam
Nagroda: Medalion Nieśmiertelności

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz