Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 1 grudnia 2016

Podsumowanie listopada

Minął kolejny miesiąc i piszę następne podsumowanie. Ależ ten czas leci.
Zauważyliście, że stuknęło nam 200 tys. wyświetleń na watasze? :)
Przechodząc do rzeczy bardziej Was interesujących... Tak. Znowu pojawiło się mniej opowiadań, niż bym tego oczekiwała. Już nawet nie chce mi się strzępić języka, bo chyba tyle Wam wystarczy. Może będzie lepiej w tym miesiącu, bo wracam od grudnia do pisania. Ponadto ze względu na to, że mam niewiele opowiadań do dokończenia, możecie do mnie jakieś kierować. Grunt, to żeby były ciekawe, a nie były kolejnym klepaniem schematu spotkanie -> pójście na spacer -> wspólne zabawy -> zostańmy przyjaciółmi. Chyba znacie mnie wystarczająco, by się zorientować, że wolę iść pod prąd i że kręcą mnie opowiadania z dobrym wątkiem fabularnym. Aha, i wolałabym, aby były długie, albo chociażby średnie pod względem długości. Takie dwudziestolinijkowe bardzo słabo wypadają w porównaniu do moich mających ok. sto pięćdziesiąt i wtedy za równo ja, jak i osoba pisząca tak krótkie teksty czuje się głupio. Chciałabym tego uniknąć. ;)
Także życzę i Wam i sobie powodzenia oraz weny na cały grudzień (szczególnie, że niemalże każdy ma więcej czasu dla siebie ze względu na przerwy świąteczne) i do zobaczenia w kolejnym (mam nadzieję, że dużo milszym) podsumowaniu! W końcu ten ostatni miesiąc każdego roku należał do niemalże równych pod względem aktywności do pór wakacyjnych. Musimy dać z siebie tym razem sto dziesięć, albo i nawet dwieście procent. :)

Jeśli kogoś interesuje, jak przebiegał mój "odwyk", tutaj napisałam krótką relację:
Jakoś wytrwałam ten miesiąc bez pisania. Momentami zwalczałam impuls rzucenia się do klawiatury i zaczęcia kolejnego opowiadania.
Niestety wcale nie czytałam więcej książek. Dopiero jakiegoś kopa dostałam w te ostatnie kilka dni listopada. Sama nie wiem, dlaczego.
Właściwie możecie się spodziewać mniejszej lub większej zmiany w stylu pisania w moim wykonaniu... Sama nie wiem, czy zmienił się na lepsze, czy gorsze. Przyznam, że towarzyszyło mi strasznie dziwne uczucie podczas pisania nawet tego podsumowania. Niestety również chyba nabyłam przyzwyczajenia robienia powtórzeń w tekście, częściej brakuje mi słowa i mam wrażenie, że wszystko "mniej brzmi" oraz że moje słownictwo zubożało. Może mi minie po kilku opowiadaniach.
Zmienił się nie tylko mój styl, ale i najprawdopodobniej charakter czy sposób kreowania czegokolwiek... choć nie jestem co do tego absolutnie pewna, gdyż jak wiecie tak zwana jesienna depresja ma zdolność tymczasowego zmieniania ludzi. Mam nadzieję, że w nią nie zapadliście i trzymacie się całkiem nieźle.
Uwierzcie mi. Dopiero w te ostatnie dni dotarło do mnie, że dużo lepsze od użalania się nad sobą jest ukrycie się pod kocykiem z kubkiem kakao lub herbaty (zielona herbata z owocami... mmm... lub czarna z cytryną lub miodem) oraz z dobrą książką jest dużo lepszym wyjściem. Z uzależnieniem od komputera też trzeba jakoś walczyć, choć nie zawsze jest to łatwe.

PROSZĘ O UZUPEŁNIENIE DZIAŁU "HISTORIA PO DOŁĄCZENIU" W FORMULARZACH WILKÓW! ZA ZROBIENIE TEGO OTRZYMUJECIE PO 5 SG!

Ponadto zapraszam do korzystania z zapoznania oraz innych przygód. Przypominam również o konkursach.

Wilki, które brały czynny udział w pełnionym stanowisku:
RADA ŻYWIOŁÓW
Obecni na zebraniu: -
Kto napisał op.: -

POLOWANIA
Rano: -
Popołudnie: -
Wieczór: -

SZPITAL
Kto napisał op.: -

WOJSKO I PATROL
Kto napisał op.: -

ROZRYWKOWE I INNE
Kto napisał op.:

SZKOŁA
Kto napisał op. (z nauczycieli): -

*****************************
Leniwe Alfy:
Kiiyuko: 0 (+0 = 0)
Suzanna: 1 (+1 = 1)
---------------------------------------------
Yuki: 5 (+3 = 8)  <-- Beta
Miniru: 4 (+0 = 4) <--- Gamma
Zirael: 2
Shiryu: 2 
Moone: 1 (+1 = 2)
Renethrain: 0 (+2 = 2)  <--- Delta
Nirvaren: 1 (+0 = 1)
Aokigahara: 1
Annabeth: 1
Valka: 0 (+1 = 1)
Kirke: 0 (+1 = 1)
Astrid: 0 (+1 = 1)
Sohara: 0 (+1 = 1)
Sarah: 0 (+1 = 1)
Mizuki: 0 (+0 = 0)
Kai: 0 (+0 = 0)
Serill: 0 (+0 = 0)
Kazuma: 0 (+0 = 0)

Za zostanie Betą dostaje się 15 SG i 40 pkt., Gammą 10 SG i 30 pkt., a Deltą 5 SG i 20 pkt.

Okres próbny ukończyli:
Moone: 1 (2) (masz czas do 18.12 na napisanie 4 op., inaczej będę zmuszona wyrzucić Twoją postać!)
***
Zirael: 2
Shiryu: 2
Aokigahara: 1
Annabeth: 1

Skreślone są te, które nie przeszły. Wilki, które napisały poniżej 3 op. i są dość długo na watasze zostają wyrzucone, a te mające powyżej 4 op. są już pełnoprawnymi członkami. Zaznaczone na fioletowo mają drugą szansę.
Tak, ilość napisanych op. podczas okresu próbnego też ma znaczenie! 

Dodaję po 6 pkt. umiejętności i 3 pkt. mocy każdemu wilkowi (jak to zawsze czynię po podsumowaniu) za kolejny miesiąc członkostwa. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz