Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Od Percy'ego "Nowe zdolności cz.3" (cd. Desari)

    Odwróciłem zmieszany wzrok, a następnie głowę. Milczałem niczym grób. Nie powinienem nieznajomym opowiadać mojej historii, która i tak jest nieciekawa. Zanudziłbym kogoś na śmierć.
    - Tak się składa, iż... - przerwałem. - Iż niektórymi mocami po prostu nie umiem się posługiwać. - skierowałem swój wzrok na czarną waderę.
    Czekałem, aż ze mnie zakpi, a ja będę musiał odejść. Tak się jednak nie stało.
    - A co ja mam z tym wspólnego? - zapytała obojętnie.
    - Jesteś pierwszym wilkiem, jakiego spotykam od kilku miesięcy. - odpowiadam. - Miałem nadzieje, że wyraziłabyś zgodę na ''naukę'', a raczej zapoznanie się z mocami. - mówiłem, a po chwili dopowiadam - Sam nie wiem jakie one są.
    Wzruszyłem ramionami i odszedłem w ciszy niczym nie zmieszany.

< Desari? Nie wiedziałam co napisać, brak weny ;_; >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz