Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

czwartek, 7 stycznia 2016

Od Epony "Od początku" cz. 1 (cd. chętny)

Kolejny dzień. Znowu włóczyłam się po lesie bez celu. W pewnej chwili zobaczyłam jak coś albo ktoś przebiegł przede mną. Od razu zerwałam się w powietrze w obawie, że to kolejny potwór od którego będzie trzeba uciekać. Po śmierci ojca zostałam całkiem sama, ponieważ matka żyła na górze na gdzieś w chmurach. Po tym jak wzbiłam się w powietrze zobaczyłam, że to wilk. Podeszłam zapytałam się co on tu robi odpowiedział mi, że przebywa na terenie watahy. Zatem poprosiłam go, żeby zabrał mnie do przywódczyni stada. Zaprowadziła mnie do przywódczyni Suzanny. Spytałam się czy mogę dołączyć do stada... Wadera odpowiedziała mi, że w tym samym dniu się dowiem, ale żebym na razie poszła się rozejrzeć.
Minęło dużo godzin, ale zostałam w końcu wezwana do Alfy. Suzanna powiedziała mi, że mogę dołączyć do stada, ale należność będzie bardzo obowiązkowa.Więc poszłam sobie jeszcze polatać i pogadać z jakimiś wilkami.

<chętny?>

Uwagi: "Alfa" w tej watasze piszemy z wielkiej litery.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz