Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 10 grudnia 2013

Cd. Selen "Moje życie i jak dołączyłam do watahy cz.3" (cd. Giveros)


Samiec przedstawił się.
Potem podał mi łapę i pomógł wstać.
- Dlaczego, jesteś smutna? - zapytał
- Długa historia, nie warta opowiadania
Nie chciałam mu o tym opowiadać, pewnie zanudził by się na śmierć.
- Spk, możemy pogadać o czym innym - zaoponował
- Może być - rozpogodziłam się
- A więc, jaki masz talent? - zapytał
- Moim żywiołem jest natura; potrafie śpiewać melodyjnym głosem - wtedy wszyscy albo zasypiają, albo ich siły słabną. Często czuję empatię, porozumiewam się, ze zwierzętami. Teleportuje się, znam przepisy na różne leki.
- Aha czyli innymi słowy, szamanka? - zaśmiał się
Posłałam mu spojrzenie pełne dezaprobaty.
Uśmiechnął się.
- A ty? Co mi o sobie opowiesz?
Nagle samiec spoważniał.

<Giveros, dokończ>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz