Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

wtorek, 10 grudnia 2013

Od Lejsi "Mój żywioł cz.3"

Gdy doszłyśmy do zamku wilczyca przestała się do mnie uśmiechać i zamknęła mnie w klatce. Opowiedziała mi swoją straszną historię i powiedziała jaka jestem głupia i naiwna i, że jako jedyna jej nie znałam z watahy. Na dodatek nie mogłam się bronić gdyż zamknęła mnie w miejscu suchym bez dostępu do wody. Po paru godzinach zaczęłam rozmawiać z jedną ze strażniczek, którą też po chwili wtrąciła do lochu Asai. Wojowniczka nazywała się Haira i powiedziała, że nie była wilkiem, tylko lwicą lecz Asai ją zamieniła. Patrzyła na mnie jakbym była kimś wielkim więc zapytałam:
- O co chodzi, nic nie rozumiem...
- Dobrze powiem ci... Tylko słuchaj uważnie. Nie masz rodziców. Stworzyło cie niezwykłe zjawisko wodospadu przy burzy, a zajęły się tobą dzikie wodne zwierzęta i wróżki. Masz w sobie niezwykłę moc i nie musisz wytwarzać wody, gdyż ty nią jesteś. A teraz proszę uwolnij nas stąd.
Byłam zszkowana lecz szybko odpowiedziałam:
-Ale jak ?

C.D.N.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz