Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

sobota, 6 września 2014

Od Anastasii "Zagubiona, odnaleziona cz.7" (cd. Damien)

Szliśmy z Damem powoli opwiadając sobie śmieszne historie przez co non stop się śmialiśmy. Damien ma bardzo ładny uśmiech. Oh, gdyby wiedział jak mi się on podoba: jest cudowny, wręcz idealny. On będzie umiał mnie pocieszyć. O bogowie! Nie wierzę, że się chyba zakochałam i to od pierwszego wejrzenia.
- Trzeba ci znaleźć jaskinię - powiedział nagle Tsu.
- Ja to zrobię - uśmiechnął się Dam. Tsume tylko spojrzał na mnie uradowany i odszedł z resztą. Zostałam sama z Damien'em.
- To co, gdzie chcesz jaskinię?
- Hmm... Najlepiej blisko ciebie - zrobiłam minę myśliciela, a przypominałam bardziej wiewiórkę z biegunką. Damien zachichotał.
- To może... To może u mnie - uśmiechnął się łobuzersko.

<Damien?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz