Zacieśnianie więzi

W ramach lepszego zapoznania się ze sobą realizujemy comiesięczny projekt losowania osób, do których można napisać op. i dostać dzięki temu +3 pkt. do każdej z umiejętności (+1 pkt. do mocy).
Link do osób, które zostały wylosowane znajduje się tutaj. :)

piątek, 11 lipca 2014

Od Leo "To bliźniaki! cz.2"

    - To cudownie! Nie spodziewałem się! - odparłem radośnie na tą niesamowitą nowinę. Ja ojcem? To chyba sen. Piękny sen.
    - Kiedy poród? - zapytałem.
    - Za 5-4 dni.
    - No to w sumie szybko... Będziesz musiała na siebie uważać, i ja tego dopilnuję. - odparłem dumnie wypinając pierś, na co Valixy wybuchnęła śmiechem.
    - O ile ty czegoś sobie wcześniej nie zrobisz... - wykrztusiła przez śmiech.
    - Czy ty we mnie wątpisz?
    Nie mogliśmy się przestać śmiać przez te teksty aż do końca drogi, gdzie nakazałem położyć się Valixy i jej odpoczywać. Nadal nie mogłem uwierzyć, że mój sen się spełnił o byciu ojcem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz